Úspech dosiahne len ten, kto v neho verí

5. júna 2012, forex, Nezaradené

Nedávno som natrafila na túto knihu. Je to celkom malá kniha a dá sa prečítať za pár hodín a ako pomôcka sa dá používať niekoľko rokov. Zaujala ma práve tým, že problematika obchodovania na Forexe nie je na Slovensku až taká známa a tento mladý chalan to napísal takým štýlom, že to zaujme širokú paletu čitateľov. Tie grafy, tabulky, indikátory a neviem aké iné pojmy sú popretkávané jeho vlastnými skúsenosťami a jeho cestou ako sa skutočne k Forexu dostal. Každá kapitola začína nejakým jednoduchým citátom, kedy si človek uvedomí, že naozaj je to vlastne nie je až tak zložité. Ako napríklad „Ľudia v skutočnosti nechcú byť milionármi. Oni chcú len životný štýl milionárov.“

Kniha začína kapitolou menom „Moja story – prvá časť“. V tejto kapitole nám autor necháva nahliadnuť do jeho života počiatkom jeho nástupu na Vysokú školu. Opisuje sám seba ako pokorného a nesmelého mladého chlapca, ktorý sa bál otvoriť novým možnostiam a zariskovať. V ďaľších kapitolách hovorí o pojmoch na Forexe, ktoré sú pre tento biznis veľmi dôležité. Neskôr sa opäť dostávame do jeho života ako pokračovala cesta k Forexu, ale už z čias jeho študovania v Berlíne. Zoznamuje sa tu z mnohými ľuďmi a pomaly sa dozvedá, čo to vlastne Forex je. Mňa v tejto knihe zaujal najmä postoj k brokerom. Nad výberom brokera uvažujem aj ja a autor rozpísal veľmi dobrú analýzu, podľa ktorej by si mal každý vybrať brokera, aby profitoval. Nepíše o brokeroch len v dobrom, ale realisticky opisuje aj negatívne príklady, ktoré sa na burze menových párov často dejú a vychádzajú práve od brokerov.

V tejto knihe autor prikladá veľkú váhu k výbere stratégií. Stratégií v tomto biznise existuje mnoho a ja poznám len jednu, ktorú práve v tejto knihe popisuje. Práve vďaka tejto knihe som si túto stratégiu uvedomila reálnejšie. Už sa neviem dočkať kedy sa otvorí ďaľší seminár a dozviem sa o nových stratégiách. Bezplatné Forexové semináre

Myšlienka práce z domu alebo aj počas normálnej práce, v ktorej človek musí trčať 8 hodín, za ktorú dostane akurát tak vreckové na Slovensku, ma priam pohltila. Chcela by som sa tomu venovať možno aj celý život, ale momentálne som nesmelá ako autor písal o sebe na začiatku knihy. Sú tu nové možnosti, ktoré nás môžu odbremeniť od našej stereotypnej práce so sociálnymi výhodami, ktoré v konečnom dôsledku normálny smrteľník nikdy neuvidí. Prečo nezariskovať a zabezpečiť si západný dôchodok už teraz?

 

Najbližší bezplatný seminár je zajtra.